lördag, september 23, 2006

Uppladdning inför premiären i riksdagen

Befinner mig i det ett av de blåaste valdistrikten i landet för att ladda mina batterier inför riksdagsarbetet. På måndag ska jag dela ut post samt lämna in en ledighetsansökan på 4 år, vilket kommer att kännas märkligt.

För övigt så är det ovanligt många väljare som hör av sig och är oroliga över sitt val. Det verkar som allt för få hade klart för sig vad en alliansledd politik kan innebära för den enskilde. Ångervecka efter valet gäller finns ej utan nu får man stå ut med vad det svenska folket har valt. Men skyll inte den politiken på mig, jag röstade på socialdemokraterna!

Ps. Har en affärsidé just kring den här texten som jag ska återkomma till. Ds

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det känns tryggt att ha dig i riksdagen Eva-Lena! Grattis & lycka till!

Eva-Lena Jansson sa...

Tack Alesia!
Det känns både stort och spännande nu. Jag utgår från att du och övriga i SSU har tankar och ideér om motioner till riksdagen. Vi hörs!

Anonym sa...

Ett stort grattis! Du kommer göra ett strålade jobb i riksdagen.

Martin Lind sa...

Bra jobbat i valrörelsen och lycka till i riksdagen! Med dig i bänkraderna kommer borgarna inte få en lugn stund. Pressa på!