måndag, oktober 09, 2006

Hur känns det?

Dagens fråga till mig angående riksdagsuppdraget har varit "hur känns det?" Och trots att jag velat komma med ett utvecklat och intelligent svar, så har det mest blivit klyschor i klass med vad en del idrottare lyckas åstadkomma vid en sportintervju:
"Eh,ganska förvirrat"
"Både spännade och roligt"
"Allt är ju nytt men jag känner igen en hel i gänget"
Osv.

Men jag börjar faktiskt så smått komma igång. Har påbörjat motionsskrivandet. Försöker få ordning på almanackan för att börja besöka arbetsplatser och träffa företag/organisationer hemma i länet. Följer upp flera besök och personliga kontakter från valrörelsen. Avslutar SEKO-uppdrag på regional, nationell och internationell nivå.

Och i morgon får jag förhoppningsvis ett arbetsrum plus en övernattningsbostad som jag får ha i mer en vecka i taget...

Inga kommentarer: