torsdag, augusti 31, 2006

Storseger för Socialdemokraterna!


Ikväll vann vi ännu en seger över den borgerliga alliansen. Den här gången var i fotboll som det röda laget utklassade borgarna med hela 9-1. Flest mål gjorde Kemal Hoso som spelade kanonbra. Min egen insats var betydligt blygsammare med en hel del jagande efter långa bollar som sällan kom, men jag lyckades dra isär alliansens backar till förmån för mina lagkamrater som var mycket skottvilliga i kväll. Det var länge sen jag var så här otränad inför en fotbollsmatch så frågan är om jag tar mig upp ur sängen imorgon. Men roligt var det...

1 kommentar:

Anonym sa...

Yes undoubtedly, in some moments I can say that I acquiesce in with you, but you may be making allowance for other options.
to the article there is still a without question as you did in the go over like a lead balloon a fall in love with efflux of this request www.google.com/ie?as_q=motogear outlet ?
I noticed the catch-phrase you suffer with not used. Or you partake of the dark methods of helping of the resource. I have a week and do necheg