söndag, oktober 28, 2007

Sju sanningar om mig

Min fantastiska kollega i riksdagen, Maryam, har utmanat mig och här kommer följdaktligen sju sanningar om mig:

1. Jag tycker om blodpudding. Med lingonsylt, bacon och vitkålsallad.
2. Jag är inte bara bekväm av mig, jag är faktiskt lat av naturen.
3. Gillar att läsa serietidningar och seriealbum. Nemie och Modesty Blaise är bäst.
4. Bjud in mig på en film så kommer jag med chips och ostbågar. Man kan inte se en bra film utan att också äta onyttigt. Vilket gör att jag måste låta bli att se film alltför ofta.
5. Älskar att dansa. Men gör det alldeles för sällan.
6. Är inofficiell svensk mästare i konspirationsteorier. Bara för att man är paranoid betyder det inte att man inte är förföljd...
7. Har aldrig sett en hel fotbollsmatch utan att ropa "skjut". Oavsett om jag ser matchen live eller på TV.

Nu utmanar jag

Alesia Goncharik
John Johansson
Eva Älander
Fredrik Lundh
Irmeli Krans
Tomas Wetterberg
Carina Skagerlind

Regler:
Länka till din utmanare
Berätta 7 sanningar om dig själv
Utmana 7 bloggare
Lämna meddelande till dem du utmanat

Inga kommentarer: